واکنش یک مدیر سینمایی به شایعات بی‌حجابی در برخی فیلم‌ها

 مدیرکل دفتر تولید سازمان سینمایی نسبت به انتشار خبر تولید آثار سینمایی به دو وجه بی‌حجاب و با حجاب واکنش نشان داد و صحت آن را رد کرد. 

به گزارش آرونو به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی، بهمن حبشی مدیرکل دفتر تولید سازمان سینمایی در واکنش به خبر فیلمبرداری برخی آثار سینمایی در دو شکل بی حجاب و با حجاب گفت : بر اساس اطلاع موثق سازمان سینمایی چنین خبری صحت ندارد و هیچ یک از فیلمهای سینمایی در حال تولید دست به چنین اقدام قانون شکنانه‌ای نزده‌اند.

وی افزود: بدیهی است در صورت صحت چنین خبری، فیلم موردنظر در هر مرحله‌ای از ساخت و تولید، متوقف و تبعات جبران ناپذیری را برای سازندگان اثر در پی خواهد داشت.

حبشی ادامه داد: توصیه ما به عنوان سازمان سینمایی به سرمایه گذاران، تهیه‌کنندگان و کارگردانان این است که مراقب اسم، اعتبار و سرمایه خود باشند، چرا که تبعات هرگونه تخطی از قوانین رسمی کشور متوجه عوامل اصلی خواهد بود.

وی عنوان کرد: سینمای ایران همواره سینمایی شریف ، قانونمند و متعالی بوده و بدون تردید مطابق با قوانین رسمی و موجود کشور به حیات پر برکت خود ادامه خواهد داد.

مدیرکل دفتر تولید سازمان سینمایی اعلام کرد: بر اساس پیگیری‌ها و اطلاع دقیق مسئولین سازمان سینمایی پروژه‌های در حال تولید کاملا منطبق بر قوانین و مقررات در حال تولید است و حاشیه‌سازی‌ها تاثیری بر روند طبیعی تولید و زیست حرفه‌ای و قانونمند سینماگران نخواهد گذاشت.

به گزارش آرونو ، طی چند روز گذشته خبر غیر رسمی مبنی بر فیلم‌برداری برخی پروژه های سینمایی به دو شکل بی‌حجاب و با حجاب منتشر شده است.

انتهای پیام 

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *