واکنش چمران به ساخت آرامستان جدید در تهران

رئیس شورای شهر تهران درباره جانمایی آرامستان جدید تهران گفت: اجازه دهید که کارها پیش برود تا برای خرید زمین دچار مشکل نشویم.

به گزارش آرونو ، مهدی چمران صبح امروز پیش از آغاز جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان این‌که لایحه مهمی در صحن شورا بررسی می‌شود که در مورد پاکات حجمی ساختمان‌ها است، اظهار کرد: برای این‌که نمای ساختمان‌ها یک نواخت نشود در نظر داریم که نمای ساختمان‌ها را با توجه به تنوع و سلیقه معماران و اصول شهرسازی منطبق کنیم.

وی در مورد سخنان مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در مورد جانمایی آرامستان جدید گفت: اجازه دهید که کارها پیش برود چرا که اگر نام محل را ببریم ممکن است در خرید زمین‌ها دچار مشکل شوند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در جلسه شورای شهر تهران در  مورد برنامه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز امسال برنامه به صورت مدون‌تر از سوی شهرداری تهران اجرا شده است، پیش‌بینی می‌شود گزارش سه ماهه ای نیز به زودی از سوی معاونان شهردار در خصوص حوزه‌های مختلف کاری خود ارائه کنند.

وی با اشاره به برد تیم ملی فوتبال ایران  مقابل ولز گفت: قطعا با همدلی و همراهی می‌توان موفق شد و البته عده ای هم ناراحت شدند که منافع کشور را نمی‌خواهند. هرچند در ظاهر شعار می دهند اما از پیروزی خوشحال نمی‌شوند و گلایه می کنند که چرا مردم و بازبکنان خوشحالی کردند.

چمران با بیان اینکه مردم کلمه مظلومی است و هرکسی نابجا از آن استفاده می کند، افزود: مردم همین مردمی هستند که شادی کردند، مردم در راهیپایی ۱۳ آبان شرکت کردند، مردم این افراد هستند نه لندن نشین و نوکر اجنبی که حتی از حضور تیم ملی در جام جهانی ابراز ناراحتی کردند. البته مردم این افراد را به خصوص در حادثه اخیر شناختند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *