همدلی و وفاق راه رسیدن به خدمت صادقانه است

فهرست مطالب

یک عضو شورای شهر تهران گفت: همدلی و وفاق راه رسیدن به خدمت صادقانه است.

به گزارش آرونو ، محمد آخوندی در هشتاد و پنجمین جلسه این شورا گفت: در سالروز آغاز به کار شورای شهر تهران در دوره ششم مدیریت شهری باید یادآور شد که این شورا با شعارهای اصیل انقلاب اسلامی توانست از مردم محترم تهران، ری و تجریش رأی بگیرد.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته تلاش بسیاری شد تا با کار جهادی عقب ماندگی های گذشته را جبران کنیم و به نوعی با این رویکرد به خواست مردم که این کمبودها را دیده بودند و در پای صندوق های رأی به دنبال رفع این کمبودها آمدند، جامه عمل بپوشاند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با آغاز سال دوم شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم باید کارنامه خود را مرور کنیم و علاوه بر تقویت، اتفاقات خوبی که در یکسال گذشته رخ داده نقاطی که دارای کاستی بوده و نیاز به تلاش بیشتری دارند، را مد نظر قرار دهیم.

آخوندی با بیان اینکه می بایست در این سال  بر همدلی ها و وحدت در مدیریت شهری بیافزایم، تاکید کرد: با همدلی و وفاق می توان وظایف خود را به نحو احسنت انجام  داد و خدمت صادقانه را به مردم ارائه نمود. 

وی ادامه داد: بنده به سهم خود از هیئت رئیسه شورا در سال اول تشکر می کنم.علارغم اینکه همه ما می دانیم اما برخی از موارد را باید تذکر داد و یادآوری کرد تا فراموش نشوند. خدا را شاکریم که در این شورا در خدمت شخصیت ارزشمندی همچون مهندس چمران به عنوان مجاهدی خستگی ناپذیر و یک فرد انقلابی و دانشگاهی هستیم. 

آخوندی با اشاره به اینکه مهندس چمران را می توان شناسنامه شورای اسلامی شهر تهران دانست، گفت: حضور ایشان و نوع مدیریتشان برای ما که اولین تجربه شورا را داشتیم بسیار ارزشمند بود و باید گفت نقطه نظرات ایشان در جلسات بسیاری از مشکلات را از پیش روی ما برداشت و باعث گردید امور با سرعت بیشتری به نتیجه برسند.

وی تاکید کرد: جریان انقلابی به دلیل حضور چنین شخصیتی باید شاکر باشد. برخی جریانات سردرگم هستند؛ مثلا وقتی مسئولیت شهر را داشتند، نمی دانستند باید چه کنند چرا که از شخصیتی همچون اقای چمران محروم بودند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: جناب آقای سروری به عنوان مدیری انقلابی که منشا اثرات مثبتی در شورا و مجلس و دفاع مقدس بودند و در دوره ای که اداره شورا و همزمان اداره شورای عالی استان به دلیل کسالت آقای چمران را بر عهده گرفتند تلاش بسیاری را به انجام رساندند. بنده به سهم خود از این دو عزیز تشکر ویژه دارم و فکر می‌کنم در سال دوم با اجماعی که دوستان داشتند در خدمت این دو عزیز باشیم و کمک کنیم تا شورا به اهداف خود برسد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *