«هریسون فورد» در ۸۰ سالگی ابرقهرمان می‌شود

فهرست مطالب

«هریسون فورد» بازیگر کهنه‌کار آمریکایی با پروژه سینمایی و جدید «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» وارد دنیای سینمایی مارول می‌شود.

به گزارش آرونو به نقل از ورایتی، این بازیگر ۸۰ ساله برای بازی در نقش «تاندربولت راس» در فیلم جدید «کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی» مقابل دوریین می‌رود و جایگزین «ویلیام هرت» بازیگر درگذشته در این نقش می‌شود.

چهارمین فیلم «کاپیتان آمریکا» که برای اکران در سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده است، وقایع سریال محصول دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۱ با عنوان «شاهین و سرباز زمستان» را دنبال می‌کند و «مالکوم اسپلمن»  و «دالان موسون» نگارش فیلمنامه و «جولیوس اونا» نیز کارگردانی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد.

«ویلیام هرت» اولین بار در دومین فیلم بلند استودیو مارول با عنوان «هالک شگفت‌انگیز» در سال ۲۰۰۸ در نقش «تاندربولت راس» را بازی کرد، یک ژنرال ارتش آمریکا که نقش مهمی در تبدیل دانشمندی به نام« بروس بنر» (که در آن زمان ادوارد نورتون نقش آن را بازی می‌کرد) به هالک داشت و در ادامه به دنبال شکار اوست. این شخصیت دنیای سینمایی مارول بار دیگر در سال ۲۰۱۶ در فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» به عنوان وزیر امور خارجه ظاهر شد و وظیفه اجرای توافقنامه سوکوویا به منظور محدود کردن اقدامات انتقام جویان را داشت. پس از نقش آفرینی های کوتاه در «انتقام جویان: جنگ ابدیت» و «انتقام جویان: پایان بازی»، آخرین بازی «ویلیام هرت» در نقش راس در فیلم «بیوه سیاه» محصول ۲۰۲۱ رقم خورد.

در حالی که این نخستین حضور «هریسون فورد» در یک فیلم از دنیای سینمایی و ابرقهرمانی مارول است اما پیش از این در چندین سری فیلم مهم در تاریخ سینما از جمله «جنگ ستارگان»، «ایندیانا جونز» و «جک رایان» نقش‌های کلیدی را بر عهده داشته و جدیدترین فیلم او که پنجمین قسمت از فیلم «ایندیانا جونز» است برای اکران در سال ۲۰۲۳ در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *