نفوذ گرد و خاک از استان‌های مجاور به تهران/ کاهش دما در بیشتر مناطق

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، احتمال نفوذ گرد و خاک از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در غرب و نیمه‌جنوبی و رگبار باران و بارش برف در نیمه‌شمالی استان همچنین کاهش دما در بیشترمناطق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش آرونو ، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی کمی ابری گاهی نیمه‌ابری و در مناطق پرتردد گاهی همراه با غبار محلی رقیق و از بعدازظهر سه‌شنبه تا چهارشنبه (۲۶ تا ۲۷ مهرماه) دربعضی ساعات همراه با وزش باد شدید و در مناطق مستعد با خیزش موقتی گردو خاک همچنین احتمال نفوذ گردوخاک از استان‌های مجاور و کاهش کیفیت هوا به‌ویژه در غرب و نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز تا فردا (۲۶ تا ۲۷ مهرماه) در نیمه‌شمالی افزایش ابرناکی گاهی رگبار پراکنده باران و در ارتفاعات بالادست رگبار باران با احتمال بارش برف گاهی همراه با مه مورد انتظار است.

از بعداز ظهر روز جمعه تا روز شنبه ( ۲۹ تا ۳۰ مهرماه) افزایش ابرناکی در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید و در نیمه‌شمالی استان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

امروز و فردا در بیشتر مناطق استان به‌ویژه ارتفاعات و مناطق کوهستانی شاهد کاهش محسوس دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۳ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۲۷ مهرماه) کمی ابری و غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۲۸ مهرماه) کمی ابری و در بعد از ظهر نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *