لطفی: رفع چالش های وزارت کار در برنامه های صولت مرتضوی قرار دارد

سخنگوی کمیسیون اجتماعی معتقد است که در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با چهار چالش مواجهیم که این چهار چالش جز برنامه های صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

حسن لطفی در گفت‌وگو با آرونو در تایید سید صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما چهار چالش در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داریم که خوشبختانه این چهار چالش جز برنامه های صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی در ادامه به تصریح این چالش‌ها پرداخت و اظهار کرد: یکی از این چالش‌ها بحث صندوق‌های بازنشستگی و پیشگیری از ورشکستگی این صندوق‌هاست که آقای مرتضوی به آن اشراف داشته و برنامه‌های خوبی برای آنها دارند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: موضوع دیگر بحث رفع بیکاری و ایجاد اشتغال است که ایشان برنامه‌های خوبی در این حوزه دارند. همچنین در حوزه فقر و فقرزدایی از جامعه با توجه به اینکه اکثر مخاطبین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقشار مختلف جامعه هستند، آقای مرتضوی در این حوزه ها نیز برنامه های خوبی دارند.

وی یادآور شد: یکی از مباحث اصلی کمیسیون اجتماعی و وزارت کار بحث آسیب‌های اجتماعی است که ایشان با توجه به اینکه سابقه استانداری، شهرداری و وزارت کشور دارند، در حوزه آسیب های اجتماعی نیز دیدگاه های خوبی برای رفع این آسیب ها دارند.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: امیدواریم وزیر کار این برنامه ها را به نحو احسن عملیاتی کنند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *