صدور مدارک شناسایی زائران حسینی در سریع ترین زمان ممکن

فهرست مطالب

رییس سازمان ثبت احوال گفت: سازمان ثبت احوال با همکاری پلیس گذرنامه، برای کسانی که مشکل شناسنامه ای دارند، در سریع ترین زمان، شناسنامه یا گواهینامه جایگزین شناسنامه صادر خواهد کرد.

به گزارش آرونو ، هاشم کارگر معاون وزیر کشور در یک برنامه رادیویی درباره تسریع صدور اوراق شناسایی برای زائران اربعین گفت: راهپیمایی اربعین چند سالی است که با استقبال زیاد مردم روبرو شده دولت نیز در طول این سال ها، همگام با زائران حسینی، تمهیداتی را برای هر چه باشکوه برگزار شدن این مراسم انجام داده است.

وی در ادامه اضافه کرد: سازمان ثبت احوال به منظور رفاه حال هموطنان مقرر کرده مدارک شناسایی زائران شامل شناسنامه و گواهی مشخصات در سریعترین زمان ممکن صادر شود.

معاون وزیر کشور در بخش دیگر صحبت هایش با بیان اینکه این موضوع به تمامی ادارات کل ثبت احوال استان‌ها نیز ابلاغ شده است، گفت: افرادی که با مشکل شناسنامه ای روبرو هستند معمولا برای تعویض شناسامه به سازمان ثبت احوال مراجعه می کنند.

هاشم کارگر گفت: سازمان ثبت احوال با همکاری پلیس گذرنامه، برای کسانی که مشکل شناسنامه ای دارند، در سریع ترین زمان، شناسنامه یا گواهینامه جایگزین شناسنامه صادر خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *