رفع مشکل کمبود آب در سطح روستاهای ورامین با کار و تلاش جهادی

فهرست مطالب

آرونو /تهران معاون استاندار تهران گفت: یکی از اصلی‌ترین مشکلات شناسایی شده مشکل کمبود آب در سطح روستاها بود که به برکت همدلی و هماهنگی و با کار و تلاش جهادی که توسط نیروی های آبفا رقم خورد؛ امروز شاهد افتتاح چندین پروژه برای رفع نیاز اساسی مردم شهرستان ورامین هستیم.

با حضور مجید درویشی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ورامین، حسین نوش آبادی نماینده مردم دشت ورامین در مجلس شورای اسلامی، حمیدرضا نامداری مدیرعامل شرکت آب منطقه جنوب شرق استان تهران ، محمدی معاونت امور فنی و عمرانی ، مرادی بخشدار جواد آباد ، زاهدی بخشدار بخش مرکزی و رمضان زاده ریاست اداره آبفا ورامین پیش از ظهر دوشنبه ۱۴ شهریور ماه، عملیات اجرایی و بهره برداری چندین طرح آبرسانی با اعتبار ۶۷۰ میلیارد ریال در بخش روستایی  شهرستان ورامین آغاز شد.

مجید درویشی فرماندار ویژه شهرستان ورامین در این مراسم خاطرنشان کرد: از ابتدای فرودین سال جاری با اجرای طرح نهضت خدمت رسانی به روستاییان شهرستان ورامین یکی از اصلی ترین مشکلات شناسایی شده مشکل کمبود آب در  سطح روستاها بود که به برکت همدلی و هماهنگی و با کار و تلاش جهادی که توسط نیروی های آبفا  رقم خورد ؛ امروز شاهد افتتاح چندین پروژه برای رفع نیاز اساسی مردم شهرستان ورامین هستیم.

وی افزود: امروز با افتتاح پروژه های مخزن ۵۰۰ متر مکعبی محمد آباد عربها و نیز ۱۰۰۰ متر مکعبی روستای ریحان آباد مشکل آب شرب هشت روستای پر جمعیت حل شد و وضعیت شبکه آبرسانی آنها به صورت پایدار درآمد.

معاون استاندار تهران افزود: از دیگر پروژه های آبفا می توان به پروژه خط انتقال ۲.۵ کیلومتری انتقال آب روستای سلمان آباد نام برد که مشکل کمبود آب در این روستا را که در بازدید روستایی مورد بررسی قرار گرفت را تا زمان ساخت و تکمیل مخزن اصلی از بین میبرد و ان شاالله با افتتاح پروژه مخزن جدید ، مشکل کم آبی این روستا که بیش از ۲۰ سال گریبان گیر مردم  است  را به طور کامل حل می‌کند.

وی در پایان سخنان خود خاط نشان کرد: برنامه‌ریزی‌ها جهت توسعه زیرساختی آبفا شهرستان ورامین ادامه دارد و آغاز عملیات پروژه‌های روستای خاوه و قلعه بلند و همچنین افتتاح و تجهیز چاه آب روستای حصار بالا که اخیرا مورد بهره برداری قرار گرفت‌، جهت بهره‌مندی مردم  و رفع همیشگی مشکل کم‌ آبی در سطح روستاهای شهرستان ورامین است.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *