رشد ۱۰۰ درصدی ورزش زنان و ۲ برابر شدن تعداد زنان مدال‌آور

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به ضرورت حضور بانوان در عرصه ورزش ملی و بین المللی، گفت: ورزش بانوان در دولت سیزدهم نسبت به دوره قبل ۱۰۰ درصد رشد کرده و تعداد مدال آوران دوبرابر شده است.

به گزارش آرونو ، انسیه خزعلی در حاشیه مراسم تجلیل از بانوان مدال آوران ورزشی ایران که به میزبانی دکتر حمید سجادی – وزیر ورزش و جوانان – و با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی – رئیس جمهوری – برگزار شد، اظهار کرد: آمارهای کسب عناوین وافتخارات نشان می‌دهد ورزش بانوان در دولت سیزدهم نسبت به دوره قبل ۱۰۰ درصد رشد داشته است و تعداد مدال آوران دوبرابر شده است که این جای بسی خوشحالی است و بهترین سند برای شکوفایی بانوان ورزشی در دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تجلیل از ۳۰۰ مدال آور در مراسم امروز افزود: در این نشست ورزشکاران نیازها و مطالبات خود را به‌صراحت و بدون واسطه با رئیس جمهوری مطرح کردند، بعضی از ورزشکاران در قالب سخنرانی و بعضی به‌صورت حضوری و برخی دیگر با دادن نامه دغدغه های خود را در زمینه ورزش حرفه ای بانوان با رئیس جمهور مطرح کردند. 

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در ادامه اظهار کرد: بیشترین مطالباتی که از سوی ورزشکاران زن مدال آور مطرح شد، در اختیار داشتن امکانات ورزشی، ایجاد ‌سالن های ورزشی مناسب، تامین ‌تجهیزات حرفه ای ورزشی، پشتیبانی برای سفرهای خارجی و مشارکت در مسابقات بین المللی بود.

بنا بر اعلام معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، خزعلی با بیان اینکه یکی از مهمترین درخواستهای ورزشکاران بانو مهیا شدن شرایط استخدام بود، تصریح کرد: با درنظر گرفتن شرایط فعلی کشور و محدودیت‌ها این خواسته به‌حق مدال آوران زن ورزشکار باید درنظر گرفته شود و جا دارد از سوی وزارت ورزش در این مورد اهتمام و حمایت ویژه صورت بگیرد.
انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *