توضیح زاکانی درباره انتصاب شهرداران مناطق/ دوماهه شدن زمان صدور پروانه دربرخی مناطق

فهرست مطالب

شهردار تهران درباره انتصابات جدید شهرداران مناطق توضیحاتی ارائه داد و گفت: از ۲۲ شهردار منطقه، ۱۵ نفر ابقاء، چهار شهردار جابجا و سه نفر جدید نیز به بدنه شهرداری تهران اضافه شدند.

به گزارش آرونو ، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره انتصابات جدید شهرداری تهران برای شهرداران مناطق افزود: هر سه نفری که به عنوان شهرداران مناطق انتخاب شدند از خانواده شهرداری هستند، به شکلی که شهرداران مناطق ۱۰ و ۶ از بدنه شهرداری تهران و شهردار منطقه ۴ نیز شهردار اسبق کرج بوده که به این ترتیب فرآیند خدمتگزاری ادامه پیدا خواهد کرد.

زاکانی ادامه داد: سه شهردار منطقه که اخیرا تغییر کرده‌اند نیز به عنوان مشاور سه معاونت شهرداری منصوب شدند و برای هر یک از آنها پروژه‌های خاصی تعریف شده تا به این ترتیب اصل خدمتگزاری شایسته به شهروندان در شهرداری تهران ادامه پیدا کند.

شهردار تهران تاکید کرد: در خصوص کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی باید به این نکته توجه کنیم که این فرآیند در سال ۱۳۷۱ تعیین و تصویب شده، لذا قاعدتا نیازمند تغییراتی بود که در دوره جدید مدیریت شهری اقدامات لازم انجام شده به شکلی که شاهد کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی هستیم. در برخی مناطق این زمان به کمتر از ۶۰ روز و در برخی مناطق دیگر نیز به کمتر از ۱۵۰ روز کاهش پیدا کرده و تلاش خواهیم کرد این زمان باز هم کاهش پیدا کند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *