تلاش برای افزایش سرانه فضای ورزشی بانوان در پایتخت

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: سعی می کنیم سرانه فضاهای ورزشی بانوان را در شهر تهران افزایش دهیم و برای این پروژه بودجه مخصوص در شورای اسلامی شهر تهران در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش آرونو ، علیرضا نادعلی در بازدید از منطقه ۱۲ با حضور در معراج شهدا به مقام شهدا گمنام والا مقام ادای احترام کرد سپس از بخش های مختلف معراج شهدا بازدید کرد و گفت: معراج شهدا از جمله نقاط فرهنگی مهم شهر تهران است که بیش از ۱۲۰ هزار شهید تاکنون به این مکان آورده شده است و شهروندان این مکان را مقدس می‌دانند. در دوره ششم مدیریت شهری تهران نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است لذا موضوع گسترش معراج شهدا در این دوره مدیریت شهری دنبال خواهد شد.

سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به دنبال خدمت رسانی مناسب به شهروندان با رویکرد فرهنگی مدیریت شهری تهران در صدد گسترش فضای ساختمانی معراج شهداست و امیدواریم تا چند روز آینده عملیات ساختمانی در معراج شهدا آغاز شود و فعالیت های لازم صورت بگیرد. امسال ۲۰ میلیارد تومان برای گسترش ساختمان معراج شهدا در نظر گرفته شده است تا اقدامات لازم در این راستا انجام شود.

نادعلی در ادامه از مجموعه فرهنگی و ورزشی شهربانو بازدید کرد و با بیان اینکه پروژه شهربانو دیوار به دیوار شهرداری و شورای شهر است، گفت: متأسفانه پنج سال است که این پروژه رها شده است که تا ۲۲ بهمن تمام اقدامات این پروژه به پایان می‌رسد. بخش سرمایشی و گرمایشی آن باید تأمین شود و شهرداری منطقه ۱۲ همه چیز را پای کار آورده است تا این پروژه تکمیل شود و هیچ نهادی حق نظر داشتن به این مجموعه را ندارد و مخصوص بانوان باقی خواهد ماند.

وی از میدان امام خمینی (ره)  بازدید کرد و با اشاره به وضعیت آبنمای میدان اظهارکرد: آبنماها و میدان گاه‌ها نقاطی هستند که برای شهروندان فضای دلپذیری ایجاد می‌کند این مکان‌ها در گذشته وجود داشته است اما اکنون وجود ندارد و آبنمای میدان امام خمینی بسیار خوب است اما پوشیده شده و مردم هیچ اشرافی به آن ندارند و برهمین اساس باید طرحی برای آن ایجاد شود.

بنا براعلام دفتر این عضو شورای شهر تهران، وی با بیان اینکه در گذشته اطراف این آبنماها اسامی شهدا نوشته شده بود، اظهار کرد: درحال حاضر دیواره اطراف آبنما بالا آمده است و در گذشته اسامی شهدا روی آن نوشته شده بود که همین دیواره منجر به دیده نشدن آبنما شده است. به دنبال این هستیم تا طرحی جدید که منجر به دیده شدن آبنما در کنار نوشته شدن نام شهدا است را دنبال کنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران  از مجموعه ورزشی امامزاده یحیی نیز بازدید کرد و گفت: این مجموعه ورزشی ۱۰ سال رها شده بود البته کار تکمیل آن درحال آغاز است و سال آینده به بهره برداری خواهد رسید همچنین رویکرد ما در مدیریت شهری تهران توجه ویژه به خانواده محوری است و در این زمینه سعی می کنیم سرانه فضاهای ورزشی بانوان را در شهر تهران افزایش دهیم و برای این پروژه بودجه مخصوص در شورای اسلامی شهر تهران در نظر گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *