تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی

فهرست مطالب

عضو شورای اسلامی شهر تهران با ادعای فشار جدی به منتقدین عملکرد آقای زاکانی عنوان کرد: امروز شورای شهر تهران به دو بخش موافقین و منتقدین زاکانی شهردار تهران تقسیم شده است.

به گزارش آرونو ، مهدی اقراریان امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در قالب تذکری ادعا کرد: در حال حاضر آنچه که از طرف شهرداری مشاهده می‌کنیم ایجاد یک فشار جدی به منتقدین عملکرد آقای زاکانی است. حوزه خصوصی و موضوعات فردی و شخصی آقای زاکانی به خودش مربوط است و در این حیث ورودی نداریم؛ اما ایشان شهردار منتخب این شورا هستند و باید پاسخگوی موضوعات مطرح شده این شورا باشد.

وی اضافه کرد: از ریاست شورا درخواست می‌کنم تا تذکرات شورا به ویژه منتقدین شهرداری مورد توجه قرار گیرد تا پاسخ مناسب داده شود. در حال حاضر شورا به دو بخش منتقدین و موافقین آقای زاکانی تقسیم می‌شود چرا که بارها و بارها ۹ نفر از اعضای شورا تذکراتی را مطرح کردند؛ اما چه اتفاقی افتاده است؟ شهروندان تهرانی قطعا قضاوت می‌کنند.

در میانه صحبت‌های اقراریان، چمران ریاست شورا در واکنش به تقسیم‌بندی شورا مبنی بر موافقین و مخالفین شهردار تهران اظهار کرد: من فکر نمی‌کنم اینگونه باشد، لذا لطفا روی این موضوع تاکید نکنید بگذارید همبستگی و اتحاد بین اعضا باقی بماند.

اقراریان در ادامه به موضوع خرید تاکسی‌های برقی اشاره کرد و گفت: باید در این موضوع موارد مختلفی مورد توجه قرار گیرد از جمله این‌که استانداردهای لازم برای بهره‌برداری از این خودروها به عنوان تاکسی رعایت شود و از سوی دیگر شیوه واگذاری و بهره برداری از این خودروها باید تشریح شود که به چه شکلی خواهد بود.

وی ادامه داد: درخواست من این است که اقدامات شهرداری تهران در این حوزه مورد ارزیابی قرار گیرد و پرسنل شهرداری نیز نسبت به عملکرد شهرداری تهران منتقد باشند. در ادوار گذشته اعضای مختلفی در شورا آمدند و رفتند و شهرداران مختلفی آمدند و رفتند اما پرسنل شهرداری به عنوان اصلی‌ترین نقدکنندگان به شیوه‌های شهرداری باید وارد عرصه شوند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *