بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری – فرجام با حضور شهردار تهران

فهرست مطالب

تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام در منطقه ۴ به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آرونو ، امروز در شنبه امید و افتخاری دیگر با حضور شهردار تهران، ریاست شورای شهر تهران و جمعی از مدیران و اعضای شورای اسلامی شهر تهران تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با خیابان فرجام (شهید محسن صیفی) به همراه تعداد دیگری از پروژه‌های منطقه ۴ به بهره‌برداری رسید.

علی اصغر کمالی‌زاده شهردار منطقه ۴ در تشریح پروژه‌هایی که امروز همزمان با هفته بسیج در منطقه ۴ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: تقاطع خیابان فرجام و بزرگراه شهید باقری با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که اثر بسزایی در کاهش ترافیک خیابان فرجام و بزرگراه باقری خواهد داشت.

وی در تشریح میزان کاهش ترافیک با بهره‌برداری از این تقاطع نیز تصریح کرد: مطالعات قبل و بعد از بهره‌برداری این پل انجام خواهد شد و براساس ارزیابی‌هایی که تاکنون انجام شده با بهره‌برداری از این تقاطع غیرهمسطح شاهد کاهش ۱۵ درصدی ترافیک خواهیم بود، البته این میزان باید راستی‌آزمایی شود و ممکن است بیش از این شاهد کاهش ترافیک در محدوده باشیم.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: در کنار افتتاح این پروژه چند پروژه دیگر با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان عمدتا در محلات کم‌برخوردار منطقه ۵ به بهره‌برداری می‌رسد که از جمله آنها می‌توان به پنج مخزن آب که چهار مخزن به صورت دفنی و یک مخزن به صورت روباز است، اشاره کرد.

کمالی‌زاده با اشاره به این‌که منطقه چهار بیشترین سرانه فضای سبز را دارد، افزود: با بهره‌برداری از این پنج مخزن، نقش بسزایی در آبیاری فضای سبز را شاهد خواهیم بود همچنین دو زمین چمن مصنوعی در خاک سفید یکی به صورت افتتاح و دیگری به صورت بازسازی امروز به بهره‌برداری می‌رسد. سه پروژه ترافیکی در محله‌های گلشن و تعریض خیابان چمن‌آرا نیز از پروژه‌هایی است که امروز به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار منطقه۴ در خصوص اولویت کاری خود در منطقه ۴ نیز گفت: اولویت ما توسعه زیرساخت‌های مدیریت ترافیک، فضای سبز و بافت فرسوده خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *