برخی از سرمایه‌گذاری بر فیلم‌های تجربی همچنان ترس ندارند

فهرست مطالب

سید غلامرضا موسوی در اکران فیلم سینمایی «تارا» گفت: خوب است بدانید دوستانی هستند که روی کارهای تجربی سرمایه‌گذاری می‌کنند و ترس و واهمه‌ای هم ندارند. 

به گزارش آرونو ، طبق گزارش رسیده، آیین اکران خصوصی فیلم سینمایی «تارا» به کارگردانی کاوه قهرمان و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی شب گذشته شنبه ۲۹ مرداد درپردیس سینمایی چارسو برگزار شد.
پیش از نمایش فیلم؛ غلامرضا موسوی (تهیه‌کننده فیلم «تارا») گفت: امیدوارم کار کاوه قهرمان را دوست داشته باشید. این فیلم درست یک هفته پیش از شروع کرونا کلید خورد و بعد از اعلام کرونا ما اولین فیلمی بودیم که کار را بخاطر سلامتی همکاران تعطیل کردیم، نمی‌دانستیم این بیماری که آمده چه ویژگی‌هایی دارد و فقط می‌دانستیم ضدجمع است. بعد از چهار ماه فاصله فیلمبرداری را با شرایط ویژه‌ای که کار کردن را مشکل می‌کرد، دوباره شروع کردیم و از همه اعضای گروه تشکر می‌کنم. 
وی افزود: کاوه قهرمان جزو کارگردانانی است که اگرچه این فیلم، اولین فیلم سینمایی اوست، فیلم‌های کوتاه فراوانی ساخته است. سینا شَعربافی نیز جسارت به خرج داد و علاوه بر اینکه تهیه‌کننده اجرایی این فیلم است، سرمایه بخش اعظم این فیلم را نیز فراهم کرده. خوب است بدانید دوستانی هستند که روی کارهای تجربی سرمایه‌گذاری می‌کنند و ترس و واهمه‌ای هم ندارند. 

موسوی با آرزوی موفقیت برای تیم جدید گروه هنر و تجربه ادامه داد: از شما مخاطبان این فیلم می‌خواهم به گروه هنرو تجربه کمک کنید و اگر نقطه نظراتی دارید برای بهتر شدن شرایط به آنها منعکس کنید. من از دوستان گروه قدیمی و جدید هنر و تجربه تشکر می‌کنم و امیدوارم با حوصله و صبر در کار خود و همکاری با هنرمندان موفق باشند.

کاوه قهرمان کارگردان فیلم نیز با تشکر از حضور مهمانان و خشنودی از نمایش فیلمش گفت: اولین روزی که سروش صحت فیلمنامه را خواند گفت که کدام فرشته‌ای حاضر شده این فیلم را بسازد؟ و امروز آن فرشته (سینا شعربافی ) اینجا کنار ما ایستاده است. در ادامه فرشتگانی دیگری که عوامل این فیلم را تشکیل می‌دهند به ساخت این فیلم کمک کردند و ما را یاری دادند. امیدوارم اگر فیلم را می‌بینید و دوست دارید آن را به دوستانتان توصیه کنید.

محمد طیب، سرپرست گروه سینمایی هنر و تجربه نیز با یادی از بابک برزویه عکاس فقید سینمای ایران، فعالیتهای عکاسان را همزمان با روز جهانی عکاس تبریک و گرامی داشت و گفت :در دوره جدید اکران‌های هنر و تجربه بنا داریم فضای مناسب و مساعدی برای اکران آثار فیلمسازان در تهران و شهرستان‌ها فراهم کنیم. امید داریم شما که در این سالن نشسته‌اید و کسانی که فیلم‌ها را می‌بینند خود را عضوی از خانواده هنر و تجربه وآن فیلم بدانید و این فضا را برای حمایت و توسعه سینمای هنری و تجربی تقویت کنید زیرا استقبال از این آثار به توسعه سینما و هنر کمک می کند.
سینا شعربافی تهیه کننده اجرای فیلم «تارا» نیز از حضور مهمان و نمایش این فیلم تشکر کرد .

در مراسم رونمایی از فیلم «تارا» عوامل این فیلم سینمایی و هنرمندانی همچون سروش صحت، مجید نوروزی، معصومه بیگی، محمد نجاریان، بابک بادکوبه، شهرام مکری، ستاره اسکندری، امیر توده روستا، الهام اخوان، امیر رضا دلاوری، سامان صفاری، علیرضا رییس‌دانا، شقایق فتاحی ،امیر علی اعلایی، حامد رجبی ،پویا نبی، جوانه دلشاد، مونا کرمی، آیدا ماهیانی، امیرحسین کریمی، بهزاد دورانی، پیمان طالبی، مرتضی امینی‌تبار و … حضور داشتند.

برخی از سرمایه‌گذاری بر فیلم‌های تجربی همچنان ترس ندارند

برخی از سرمایه‌گذاری بر فیلم‌های تجربی همچنان ترس ندارند

انتهای پیام 

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *