بابایی کارنامی: مرتضوی از هر نظر مقبولیت لازم برای تصدی وزارت کار را دارد

فهرست مطالب

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: سوابق و رزومه وزیر پیشنهادی متناسب با مسئولیت پیشنهادی به وی برای تصدی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی است.

علی بابایی کارنامی در گفت وگو با آرونو ، با اشاره به  صلاحیت و سوابق گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیان کرد: آقای مرتضوی گزینه مطلوبی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شمار می رود و رای بالایی از مجلس اخذ خواهد کرد. تا به امروز ایشان در هرجایی که کار کرده است کارنامه مطلوبی برجای گذاشته است. سوابق و رزومه وزیر پیشنهادی متناسب با تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

وی در ادامه اظهار کرد: اولویت اول وزارت کار بیشتر به مباحث اجتماعی باز می گردد تا مباحث اقتصادی. آقای مرتضوی تاکنون هم استاندار و هم شهردار بوده است و معاونت اجرایی رئیس جمهور را نیز بر عهده داشته است. از هر نظر و شاخص مقبولیت لازم را برای تصدی وزارت بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارا می باشد.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، تصریح کرد: از نظر بنده هر وزیری که بتواند قانون را به درستی اجرا کند؛ یعنی با برنامه گام برداشته است. ماموریت‌ها و شرح وظایف وزارتخانه مشخص است و بودجه آن نیز سالانه از سوی مجلس تعیین می شود. وزیر پیشنهادی باید در همین چهارچوب گام بردارد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *