استقرار مخازن شن و نمک در ۳۰۰۰ نقطه تهران

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: امسال در نزدیک به ۳۰۰۰ نقطه در سطح شهر تهران از جمله معابر بزرگراهی و معابری که تردد برای شهروندان سخت‌تر است، مخازن شن و نمک تعبیه شده و دسترسی محلی نیز در این زمینه ایجاد شده است.

به گزارش آرونو ، علیرضا جعفری با اشاره به آمادگی شهرداری تهران در روزهای برفی و بارانی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی، از شب گذشته عوامل شهرداری در آماده باش بودند و نیروها در مناطق حساس مورد نیاز مستقر شدند.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران به بارش برف در ارتفاعات اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بارندگی خفیف از منطقه یک تا مناطق جنوبی را شاهد هستیم و این آمادگی را داریم که در صورت بارش برف خدمات رسانی لازم را داشته باشیم و مشکلی برای شهروندان پیش نخواهد آمد.

وی اعلام کرد: امسال در نزدیک به سه هزار نقطه در سطح شهر تهران از جمله معابر بزرگراهی و معابری که تردد برای شهروندان سخت تر است، مخازن شن و نمک تعبیه شده و دسترسی محلی نیز در این زمینه ایجاد شده است.

جعفری با بیان اینکه در کل معابر شهر با توجه به درجه بندی یک، دو و سه خدمات رسانی به شهروندان انجام می شود، تصریح کرد: این خدمات رسانی بر اساس اولویت معابر بزرگراهی، معابر درجه یک و درجه دو و سپس در محلات و کوچه ها حتی معابر بن بست و فرعی نیز انجام می شود. در صورت بارش برف به ترتیب اولویت به تمام معابر رسیدگی و شن و نمک توزیع خواهد شد.

بنا براعلام سایت شهر، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران که در یک برنامه رادیویی سخن می گفت؛ با تأکید بر اینکه اگر مردم نیاز به استفاده از کیسه‌های شن و نمک برای تردد خودروهای خود در برخی معابر داشته باشند می توانند با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند، یادآور شد: سامانه ۱۳۷ برای رسیدگی به درخواست های مردم راه اندازی شده و حتماً در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن پس از تماس، مردم می‌توانند این کیسه ها را تحویل بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *