استقبال از مشارکت بخش خصوصی در توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت

فهرست مطالب

سرپرست جدید شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران اعلام کرد که از مشارکت بخش خصوصی در توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت استقبال می شود.

به گزارش آرونو ، جلال بهرامی، معاون شهردار تهران و سرپرست جدید شرکت واحد اتوبوسرانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اهمیت و ضرورت توسعه خدمات اتوبوسرانی پایتخت، ضرورت اصلاح فرآیندهای اداری و مالی، حذف قواعد دست و پاگیر اداری و سرعت بخشیدن به خدمات در شهر را مورد تأکید قرار داد و گفت: هر جا ایستایی مشاهده کنیم، بلافاصله با ایجاد تحول و تغییر، موانع را برطرف کرده و راه را برای خدمت مورد رضایت شهروندان عزیز هموار می‌کنیم.

وی در ادامه، تکریم شهروندان را به عنوان اصلی مهم در مدیریت شهری پایتخت مورد تأکید قرار داد و افزود: جابجایی مسافران و شهروندان با نهایت دقت و احترام آنان باید همراه باشد.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی از ضرورت حمایت تمام‌قد از بخش خصوصی سخن گفت و اعلام کرد: مجموعه شرکت واحد اتوبوسرانی، آماده مشارکت شرکت‌های خصوصی و سرمایه‌گذاران در جهت توسعه و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان در این حوزه است.

بهرامی در ادامه افزود: گاهی شاهدیم که دیوان‌سالاری اداری، مانع تحقق خدمت می‌شود و این نکته در نارضایتی‌ شهروندان از مدیریت شهری مؤثر است و بنابراین، شرکت واحد اتوبوسرانی تمام همت و توان خود را برای خدمت‌رسانی به مردم در مسیر تحول و مشارکت فعال و مؤثر بخش خصوصی به کار خواهد گرفت.

بنا براعلام  روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ در پایان این مراسم، بهرام نکاحی مدیرعامل سابق شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به عنوان مشاور معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل، معرفی و از خدمات وی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *