اجرای طرح ویژه نگهداشت بزرگراه‌های پایتخت در روزهای پنجشنبه و جمعه

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در راستای حل چالش های موجود و حفظ و نگهداری بهینه شهر از اجرای طرح جدید این سازمان درباره بهبود وضعیت و نگهداشت بزرگراه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد.

به گزارش آرونو ، محمدمهدی عزیزی، در راستای حل چالش های موجود در حوزه نگهداشت شهر با تاکید بر انجام عملیات ویژه توسط مدیران خدمات شهری مناطق درباره بررسی نیازها و کاستی‌های موجود در حوزه رنگ آمیزی ، شستشو و به روزرسانی مخازن،  تجهیزات رفت و روب شهر و… در زمینه اجرای موارد ارسالی از سوی این سازمان پیشنهادهایی را ارائه داد و طرح جدید این سازمان در خصوص بهبود وضعیت و نگهداشت بزرگراه‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه را تشریح کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی نیروهای خدمات شهری به طور شبانه روزی اقدامات مربوط به رفت و روب شهر را انجام می‌دهند، گفت: از شهروندان می خواهیم تا هرگونه نقص و ایراد در حوزه نظافت شهر را از طریق سامانه‌های ارتباطی شهرداری تهران اعلام کنند تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به رفع آن‌ها اقدام کنیم.

شادی مالکی، معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند نیز خاطرنشان کرد: طرح ویژه بهبود وضعیت و نگهداشت بزرگراه‌ها در روزهای  پنجشنبه و جمعه به مناطق ابلاغ شده است که به همت عوامل خدمات شهری و با استفاده از امکانات و با به کارگیری ماشین آلات مکانیزه رفت و روب در مناطق مختلف در حال پیگیری است.

بنا براعلام سایت شهر، وی با تاکید برانجام وظایف اصلی خدمات شهری در مناطق از قبیل رفت و روب به موقع معابر، لایروبی انهار، شست و شوی جداول، معابر و تابلوها و المان‌های شهری همچنین نوسازی، تعمیر و شست و شوی به موقع مخازن و زیر مخزنی‌ها گفت: کارشناسان و ناظران این سازمان نیز  به صورت میدانی در مناطق حضور داشته و طبق برنامه، بازدیدهای متوالی از مناطق انجام خواهد شد.

انتهای پیام 

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *