اجرای “طرح تسهیلات حامی” ویژه تاکسیران های فعال پایتخت

سازمان تاکسیرانی شهر تهران با همکاری شرکت ایساکو امکان ارایه خدمات ویژه، برای تاکسیران های فعال در پایتخت تحت عنوان” طرح تسهیلات حامی” را فراهم آورده است.

به گزارش آرونو ، روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد این اقدام به منظور تامین رفاه حال رانندگان تاکسی و جلب رضایت حداکثری این قشر خدوم با ارائه این خدمت نوین در قالب ایساکو کارت و تحت عنوان” طرح تسهیلات حامی”قرار گرفته است.

این گزارش حاکی است بر مبنای انعقاد تفاهم نامه فی مابین سازمان تاکسیرانی و شرکت ایساکو امکانی فراهم آمده تا متقاضیان دریافت ایساکو کارت، پس از معرفی به بانک های رسالت و مهرایران به عنوان عامل و طرف قرارداد با این شرکت، از تسهیلات غیر نقد و بدون بهره و کارمزد تاسقف۳۰ میلیون تومان بهره مند می شوند.

بر این اساس متقاضیان که قصد دارند از این خدمات بهره مند شوند بر اساس نیاز خود به خرید قطعات و خدمات از شرکت ایساکو، می توانند  متقاضی دریافت تسهیلات باشند و با  اعتبار تخصیص یافته نسبت به خرید لوازم و مایحتاج خود اقدام کنند.

بر مبنای این گزارش، ارائه خدمات پس از فروش محصولات ایران خودرو و شرکتهای تابعه آن انجام خدمات تعمیر گاهی،عرضه قطعات و لوازم یدکی اصلی شرکت ایساکو و انجام مواردی نظیر نوبت دهی و پذیرش، ارائه خدمات بر خط، فعالیت مرکز پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته ارائه خدمات سیار،سرویس در محل و … از جمله خدمات ارائه شده به این منظور به شمار می رود.

بنابراین گزارش، شرایط ویژه در نظر گرفته شده برای رانندگان تاکسی شامل مواردی نظیر ارائه ۶ درصد تخفیف در شبکه منتخب فروشگاهی،فعالسازی تحت عنوان طرح های فروش خاص در قالب ایساکو کارت رانندگان تاکسی،تخصیص طرح های ویژه به آنان در فروشگاه های مرکزی،در نظر گرفتن تخفیف تا سقف ۱۵ درصد در تمام تعمیر گاههای مجاز ایران خودرو ویژه تاکسیرانان شهر تهران و… را شامل می شود.

برمبنای این گزارش شرایط بانک رسالت برای متقاضیان این امر عبارت است از:سقف تسهیلات ۳۰ میلیون تومان، سه ماه تنفس در صورت عدم ثبت تراکنش، افتتاح حساب، اعتبار سنجی، تضمین سپاری و سایر امور به صورت اینترنتی و غیر حضوری(بدون نیاز به مراجعه به شعب)، ارائه ضمانت بر اساس اعتبار سنجی صورت گرفته(حداقل یک برگ سفته،حداکثر یک ضامن)و امکان تمدید و دریافت مجدد بدون نیاز به اعتبار سنجی.

همچنین شرایط بانک مهر ایران در این خصوص به این شرح است: مبلغ تسهیلات۱۰ میلیون تومان، شروع باز پرداخت یک ماه پس از اخذ تسهیلات، امکان افتتاح حساب و اعتبار سنجی به صورت
حضوری و غیر حضوری(دارای شعب فیزیکی)،امکان تمدید و دریافت مجدد تسهیلات بدون نیاز به اعتبار سنجی.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، رانندگان تاکسی متقاضی استفاده از تسهیلات فراهم آمده می توانند به فروشگاه در نظر گرفته شده ویژه رانندگان تاکسی فعال در پایتخت به نشانی:خیابان سعدی جنوبی،نبش خیابان کامکار،طبقه همکف ساختمان بیمه دانا، فروشگاه مرکزی شماره یک ایساکو و برای اطلااع از نشانی دیگر فروشگاه ها به درگاه اینترنتی ISACO.IR مراجعه کنند یا از طریق شماره تلفن های  ۰۲۱۴۴۹۰۷۷۵۴ و۰۲۱۴۴۹۰۶۳۸۳  تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *