آغاز جشنواره فیلم رشد فردا در «دارالفنون»

فهرست مطالب

دبیر پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از افتتاحیه این دوره پیش از ظهر دوشنبه هفتم آذرماه در مدرسه دارالفنون خبر داد.

به گزارش آرونو به نقل از روابط عمومی پنجاه و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد،صادق یزدانی دبیر پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد با بیان این که افتتاحیه این دوره پیش از ظهر دوشنبه هفتم آذرماه در مدرسه دارالفنون برگزار خواهد شد، گفت: قرار است در این مراسم زنگ آغاز جشنواره به دست مسئولان عالی وزارت آموزش و پرورش به صدا درآید.

وی بیان کرد: معرفی اعضای هیات داوران، سخنرانی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره و سخنرانی وزیر آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های افتتاحیه خواهد بود.

دبیر پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد درباره تمایزهای این دوره با دوره‌های پیشین عنوان کرد: امسال دو بخش «فیلمنامه» و «وب‌سری» برای حمایت از فیلمنامه‌های آموزشی و آثار دنباله‌دار آموزشی که در بستر اینترنت منتشر می‌شود، به وجود آمده است.

یزدانی به ارسال سه هزار و 460 فیلم به دبیرخانه جشنواره اشاره کرد و ادامه داد: هیات‌های انتخاب، آثار برتر ارسالی را برگزیده‌اند و برنامه اکران این آثار در حال تدوین است.

پنجاه ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از هفتم تا سیزدهم آذرماه در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام 

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *