احتمال وجود یک سناریو در قطع و خشکاندن درختان تهران

فهرست مطالب

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر استفاده از ظرفیت قوه قضاییه برای برخورد با موضوع قطع و خشکاندن درختان گفت: احتمال دارد این موضوع در تهران به صورت یک سناریو باشد.

به گزارش آرونو ، پرویز سروری در جمع خبرنگاران در خصوص تکرار موضوع قطع و خشکاندن درختان در تهران گفت: ما هم نگرانی‌هایی در خصوص قطع و خشکاندن درختان در سطح شهر تهران داریم. بی‌تردید یکی از دغدغه‌ها و مسائل مهم تهران موضوع آلودگی هوا است؛ لذا گسترش و توسعه فضای سبز می‌تواند در این حوزه بسیار اثرگذار باشد.

وی افزود: قطعا در خصوص توسعه فضای سبز این طور نیست که هر زمانی که تصمیم گرفتیم درختی بکاریم و آن درخت رشد کند. قطعا رشد یک درخت به زمان زیادی نیاز دارد و باید ظرفیت‌های تنفسی تهران را علاوه بر توسعه، حراست و نگهداری کنیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص قطع درختان در پایتخت و تکرار آن ظرف روزهای گذشته گفت: می‌توان این ذهنیت و نگرانی را نیز داشته باشیم که احتمال دارد دست‌های پنهانی به دنبال تکرار این موضوع در تهران باشند و قطع و خشکاندن درختان یک سناریو باشد.

وی تأکید کرد: بی‌تردید قطع و خشکاندن درختان جرایم سنگینی را به همراه دارد و در این مسیر از ظرفیت قوه قضاییه استفاده خواهیم کرد و تمام راهکارها شامل راهکارهای سلبی و ایجابی را برای جلوگیری از تکرار این موضوع به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام

مرتبط نوشته ها

تلویزیون شهری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *